Benjamin Ingrosso - Do You Think About Me -

sweetest:

「我要安利你们这首歌

温柔的声线,欢快的节奏,音乐一响即刻沦陷。


歌词:

Ooooh
Do you think about me?
你是否还想着我?
Ooooh
Do you really think about me?
你心里真的还惦记着我么?

Do you think about me when you wake up?
当你每天睁开惺忪睡眼时你是否会想到我?
Do you think about me when the two of you make love?
当你和他碰撞干柴烈火时 我是否还萦绕在你的脑海?

Is it me that you see when you’re by yourself
当你孤独一人的时候 想到的人是我
Or does he make you feel like you’ve never felt?
又或许他带给你过前所未有的感觉么?

Aaah, do you think about me, I just want to know…
我只想知道 你是否还在想念着我?

Ooooh, do you think about me?
Ooooh 你是否还想念着我?
Ooooh, do you really think about me, any more?
你心里真的还想着我么?

I wish I didn’t miss you but I’d lie to you
我真的想不去想念你 却口是心非
We’re better together, not alone
我们最好相互依偎 不留你我孤身一人

Ooooh do you really think about me, at all?
你到底还有没有想念着我?

I’ve been drinking bout you, almost every night
几乎每晚 我喝的酩酊大醉
I wonder what would happen if called you to say Hi?
还犹豫着 要是打给你会发生什么?

Would you yell, go to hell and hang up the phone?
你会不会吼我说 你见鬼去吧 然后挂掉电话?
Or suggest that we met somewhere alone?
又或者你把我约出来单独见一面?

Cause I’ve been trying to figure it out
我疑惑着想找出答案
But I’m so lost without you… I really wanna know!
可我已经深陷于你 无法自拔....我真的想知道啊!

Ooooh, do you think about me?
你到底心里还有没有我?
Ooooh, do you really think about me, any more?
你心里真的还惦记着我么?

I wish I didn’t miss you but I’d lie to you
我真的想不去想念你 却口是心非
We’re better together, not alone
我们最好相互依偎 不留你我孤身一人

Ooooh, do you really think about me, at all?
你到底心里还有没有我?

Is it me that you see when you touch yourself?
当你触摸自己时 联想到的那个人就是我
Or does he make you feel, Feel like you’ve never felt?!
亦或是他带给你过前所未有的体验么?

Ooooh, say do you think about me?
你心里真的还想着我么?
Ooooh, do you really think about me, anymore?
你到底心里还有没有我?

I wish I didn’t miss you but I’d lie to you
我真的想不去想念你 却口是心非
We’re better together, not alone
我们最好相互依靠 不留你我孤身一人

Oooh do you really think about me, at all?
你心里真的还挂念着我么?


评论
热度(195)
© xomichanidge/Powered by LOFTER