My Songs Know What You Did In The Dark (Light Em Up) - Fall Out Boy

My Songs Know What You Did In The Dark (Light Em Up)
我的歌知道你在黑暗中做了什么(燃烧吧)

歌手: Fall Out Boy (落伍男孩)
所属专辑:Save Rock And Roll (《拯救摇滚乐》)
歌曲时长:3:20
发行时间:2013年4月16日
歌曲标签:电子摇滚

B-b-be careful making wishes in the dark, dark
暗影中中要小心祈祷 
Can't be sure when they've hit their mark
很难保证他们在达成自己的愿望后会给你兑现 
And besides in the meantime I'm just dreaming of tearing you apart
在最艰辛的日子里我仅仅诅咒你被撕碎 
I'm in the details with the devil
我与恶魔站在同一立场 
So world now can the never get me on my level
所以在现在这个世界我已经势不可挡 
I just got to get you out the cage
我想要帮你挣脱束缚 
I'm a young lovers rage
化为恋人的怒火 
Gonna need a spark to ignite
用烈焰将一切化作灰烬 
My songs know what you did in the dark
我的歌知道你悄悄地在搞什么 
So light em up-up-up
所以拆穿它们 
Light em up-up-up
点燃它们 
Light em up-up-up
毁灭他们 
I'm on fire
以我的火之力 
So light em up-up-up
所以拆穿它们 
Light em up-up-up
点燃它们 
Light em up-up-up
毁灭他们 
I'm on fire
以我的火之力 
Whoa (in the dark) 
哇(在黑暗中) 
Whoa (in the dark) 
哇(在黑暗中) 
The writers keep writing what they write
所有的见证人都在记录这一时刻 
Somewhere another pretty vein just dies
一处伊甸园将会毁灭 
I've got the scars from tomorrow and I wish you could see
我已经得到的未来的惩罚,希望你不要重蹈覆辙 
That you're the antidote to everything except for me
你可以轻易毁灭万物,但对我没戏 
A constellation of tears on your lashes
你热泪盈眶 
Burn everything you love then burn the ashes
毁灭了你所珍爱的一切直到它们化为虚无 
In the end everything collides
到最后冲突无法避免 
My childhood spat back out the monster that you see
我的灰色童年造就了路西法般的我 
My songs know what you did in the dark
我的歌知道你悄悄地在搞什么 
So light em up-up-up
所以拆穿它们 
Light em up-up-up
点燃它们 
Light em up-up-up
毁灭他们 
I'm on fire
以我的火之力 
So light em up-up-up
所以拆穿它们 
Light em up-up-up
点燃它们 
Light em up-up-up
毁灭他们 
I'm on fire
以我的火之力 
Whoa (In the dark) 
哇(在黑暗中) 
Whoa (In the dark) 
哇(在黑暗中) 
My songs know what you did in the dark
我的歌知道你悄悄地在搞什么 
My songs know what you did in the dark
我的歌知道你悄悄地在搞什么 
So light em up-up-up
所以拆穿它们 
Light em up-up-up
点燃它们 
Light em up-up-up
毁灭他们 
I'm on fire
以我的火之力 
So light em up-up-up
所以拆穿它们 
Light em up-up-up
点燃它们 
Light em up-up-up
毁灭他们 
I'm on fire
以我的火之力 
Whoa (in the dark) 
哇(在黑暗中) 
Whoa (in the dark) 
哇(在黑暗中)

评论
热度(1)
© xomichanidge/Powered by LOFTER